МЕДИАТАЪЛИМ ОРҚАЛИ ТАЛАБАЛАРНИНГ МЕДИАКОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ВА ТАНҚИДИЙ ФИКРЛАШИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ

Usmanova Azizakhon Abdullazhonovna

МЕДИАТАЪЛИМ ОРҚАЛИ ТАЛАБАЛАРНИНГ МЕДИАКОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ВА ТАНҚИДИЙ ФИКРЛАШИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ

Kalit so’zlar

Медиакомпетентлик, ижодий фикрлаш, аудиовизуал тасаввур, муаммоли вазият, оммавий коммуникация, ривожланиш технологияси.

Annotatsiya

Maқолада шахснинг медиакомпетенциясига, танқидий ижодий фикрлашни ривожлантиришга, мустақил таҳлил юритиш ва белгиланган вазифаларни матниқан xал этишга йўналтирилган  муаммоли вазиятни шакллантиришга эътибор қаратилган. Медиатаълим дарсларида фойдаланишга қаратилган оммавий коммуникациянинг аҳамиятига урғу берилган.

Foydalanilgan adabiyot

  1. Селевко Г.К. Проблемное обучение // Школьные технологии. 2006. № 2.
  2. Махмутов М.И. Организация проблемного обучения. –М.: Педагогика, переизд. 2016. 202 с.
  3. Линдсей Г., Халл К.С., Томпсон Р.Ф. Творческое и критическое мышление //Хрестоматия по общей психологии. Вып. 3. Субъект познания /Отв.ред. В.В.Петухов. –М., 2015.
  4. Халперн Д. Психология критического мышления. –СПб.: Питер, 2000.
  5. Заир-Бек С.И., Муштавинская И.В. Развитие критического мышления на уроке. –М.: Просвещение, 2004. 175 с.
  6. Полат Е.С., Бухаркина М.Ю., Моисеева М.В. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. –М.: Академия, 2016. 272 с.
  7. Ястребцева Е.Н. Пять вечеров: Беседы о телекоммуникационных образовательных проектах. –М.: Проект Гармония, 2015. 216 с.
  8. Халперн Д. (2011). Психология критического мышления. Мышление: ведение // http://fcfdemy.odoportal.ru/documents/akadem/bibl/education/supporting/2.1.html.
  9. Коновалова Н.А. Развитие медиакультуры студентов педагогического вуза. Дис. … канд.пед.наук. Вологда, 2014.
  10. Вебер В. (2021). Портфолио медиаграмотности // Информатика и образование / http://www.infojournal_arxiv/2002/.

 

pdf МЕДИАТАЪЛИМ ОРҚАЛИ ТАЛАБАЛАРНИНГ МЕДИАКОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ВА ТАНҚИДИЙ ФИКРЛАШИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ